Boka ditt boende

Vuxna0-12 år

Avbokning »

Account Manager till StayAt Bromma

Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning, är en resultatinriktad säljare som tycker om att ha både kunden och gästen i fokus. Du är envis och nöjer dig inte förens affären är i hamn och anläggningen är fullbokad.

Om företaget
StayAt är alternativet till traditionella hotellrum och erbjuder sina gäster en plats där de kan känna sig som hemma, samtidigt som de får ett gästvänligt bemötande och personlig service. Med passion, omtanke och kompetens erbjuder StayAt framtidens boende som kombinerar det bästa av båda världar med bolagets lägenhetshotell i Kista, Bromma samt i Lund.

Arbetsuppgifter
Som Account Manager på StayAt arbetar du självständigt med hela säljprocessen, från prospektering och besöksbokning till avslut. Fokus ligger på projektorienterad nykundsbearbetning, men du kommer även att ansvara för merförsäljning och kundvård av befintlig kundstock. I rollen ingår dessutom att driva och delta vid mässor, workshops, events och olika kund- och ibland gäst aktiviteter. Dina mål kommer att vara tydliga och mätbara och du rapporterar direkt till försäljningschefen.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande ansvar över företagsförsäljningen på StayAt Bromma, då nuvarande Account Manager går på föräldraledighet. Under tjänstgöringens första år kommer rollen succesivt att utvecklas med liknande ansvar och arbetsuppgifter.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Gymnasieexamen, meriterande med akademisk examen.
• Ett par års dokumenterad erfarenhet av försäljning.
• Van användare av Office-paketet.
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Vi tror du är en nyfiken person som är duktig på att skapa dig kunskap om organisationer och beslutsfattare. Du har lätt att lära känna personer och förstå deras behov. Du tycker det är kul att göra affärer. Vi tror att du är en självgående ansvarstagande person som driver dina arbetsuppgifter framåt. Du är en affärsmässig kommunikatör och trivs i en roll med många kontaktytor. Vidare har du en vana av att genomföra presentationer och är prestigelös och beredd att ta i extra när det behövs.

Övrig information
Start: September eller enligt överenskommelse
Plats: Bromma
Lön: Fast + rörlig lön enligt ök

Du ansöker
Vi intervjuar lämpliga kandidater löpande så ta chansen idag och förändra både din och vår framtid!
Klicka här för att ansöka.


Extraanställning som Guest service representative

GUEST SERVICE REPRESENTATIVE

Om rollen
Som guest service representative ansvarar du för att sköta den dagliga verksamheten. Du utgår mestadels från receptionen och är fokuserad på att skapa en bra upplevelse för våra gäster. Detta sker genom spontana kontakter och initiativ, men också vid planerade evenemang. När du arbetar med att hjälpa våra gäster sker detta i enlighet med våra ledord passion, omtanke och kompetens. Att föra en dialog med gästerna är grundläggande för att ge dem uppmärksamhet såväl som för att få återkoppling på hur vår anläggning och service fungerar.

Du arbetar med ankomster och avresor, koordinerar insatser i anläggningen med kollegor från städ och fastighetsskötsel, hanterar gästönskemål, konferenser, bokningsförfrågningar mm. Teamet du ingår i leds av en teamleader. I Bromma leds verksamheten av en operations manager, tillika din närmaste chef.

Vem är du
Du gillar social kontakt och är den som tar egna initiativ. För att passa in i rollen behöver du vidare kunna skriva och kommunicera obehindrat på både engelska och svenska. Det är meriterande om du kan något verksamhetssystem för hotell, gärna Opera. Du kan också läsa och registrerar i Word och Excel. Sannolikt har du arbetat med upplevelser i någon form. Kanske har du arbetat med utförande av resor, hotell, evenemang eller liknande.

Vi erbjuder dig
StayAt har förvärvad erfarenheter genom åren, vilka har lagt grunden till ett framgångsrikt erbjudande till våra kunder och gäster. Vi befinner oss i en tillväxtfas, vilket innebär en ständig utveckling av verksamheten. Ambitionerna är höga och du välkomnas av ett trevligt och kunnigt team samt en mångfald av gäster, du får tillgång till vår egen utbildning StayAt Academy och får en operativ chef som närmaste stöd och ledare. Vi är stolta över det vi skapat och bygger vidare i nära dialog med gäster, kunder och medarbetare. Detta är en anställning som ger extraarbete kvällar, helger, dagar, vid sjukdom eller vid semestrar – främst i Bromma. Vi har kollektivavtal.

Du ansöker
Nu är vi nyfikna på att höra ifrån dig! Skriv vad du gör idag och vad du kan tillföra StayAt!
Sänd oss ditt ansökningsbrev samt ditt CV. Vi intervjuar lämpliga kandidater löpande så ta chansen idag och förändra både din och vår framtid!
Klicka här för att ansöka.


Vi söker Ordinarie GSR till Bromma

StayAt hjälper kunder och gäster med att lösa deras behov av boende och annat som skapar en bra balans i vardagen. De moderna, ofta globalt yrkesverksamma, gästerna arbetar ofta under längre perioder i Sverige och har behov av att känna sig hemma. Med våra ledord Passion, Omtanke och Kompetens som grund skapar vi ett modernt boende för våra gäster och skiljer oss därmed från traditionella hotellrum. StayAt driver tre lägenhetsanläggningar i Bromma, Kista och Lund. Vårt koncept är mycket uppskattat av våra kunder och därför planerar vi nu för en vidare expansion under 2016 och framåt.

GUEST SERVICE REPRESENTATIVE

Om rollen
Som guest service representative ansvarar du för att sköta den dagliga verksamheten. Du utgår mestadels från receptionen och är fokuserad på att skapa en bra upplevelse för våra gäster. Detta sker genom spontana kontakter och initiativ, men också vid planerade evenemang. När du arbetar med att hjälpa våra gäster sker detta i enlighet med våra ledord passion, omtanke och kompetens. Att föra en dialog med gästerna är grundläggande för att ge dem uppmärksamhet såväl som för att få återkoppling på hur vår anläggning och service fungerar.

Du arbetar med ankomster och avresor, koordinerar insatser i anläggningen med kollegor från städ och fastighetsskötsel, hanterar gästönskemål, konferenser, bokningsförfrågningar mm. Teamet du ingår i leds av en teamleader. I Bromma leds verksamheten av en operations manager, tillika din närmaste chef.

Vem är du
Du gillar social kontakt och är den som tar egna initiativ. För att passa in i rollen behöver du vidare kunna skriva och kommunicera obehindrat på både engelska och svenska. Du behärskar ett verksamhetssystem för hotell, gärna Opera. Du kan också läsa och registrerar i Word och Excel. Sannolikt har du arbetat med upplevelser i någon form. Kanske har du arbetat med utförande av resor, hotell, evenemang eller liknande.

Vi erbjuder dig
StayAt har förvärvad erfarenheter genom åren, vilka har lagt grunden till ett framgångsrikt erbjudande till våra kunder och gäster. Vi befinner oss i en tillväxtfas, vilket innebär en ständig utveckling av verksamheten. Ambitionerna är höga och du välkomnas av ett trevligt och kunnigt och trevligt team samt en mångfald av gäster, du får tillgång till vår egen utbildning StayAt Academy och får en operativ chef som närmaste stöd och ledare. Vi är stolta över det vi skapat och bygger vidare i nära dialog med gäster, kunder och medarbetare. Detta är en tillsvidaretjänst med sysselsättning 80%. Vi har kollektivavtal och generöst friskvårdsbidrag.

Du ansöker
Nu är vi nyfikna på att höra ifrån dig! Skriv vad du gör idag och vad du kan tillföra StayAt!
Sänd oss ditt ansökningsbrev samt ditt CV. Vi intervjuar lämpliga kandidater löpande så ta chansen idag och förändra både din och vår framtid!. Klicka här för att ansöka.


Vi söker nu en frukostansvarig till Kista

StayAt hjälper kunder och gäster med att lösa deras behov av boende och annat som skapar en bra balans i vardagen. De moderna, ofta globalt yrkesverksamma, gästerna arbetar ofta under längre perioder i Sverige och har behov av att känna sig hemma. Med våra ledord Passion, Omtanke och Kompetens som grund skapar vi ett modernt boende för våra gäster och skiljer oss därmed från traditionella hotellrum. StayAt driver tre lägenhetsanläggningar i Bromma, Kista och Lund. Vårt koncept är mycket uppskattat av våra kunder och därför bygger vi nu ytterligare en anläggning i Kista

FRUKOSTANSVARIG

Om rollen

Som guest service representative med ansvar för frukosten i Kistas nya anläggning arbetar du med att planera och genomföra frukosten för våra gäster. I arbetet med att hjälpa våra gäster sker det i enlighet med våra ledord passion, omtanke och kompetens. Att föra en dialog med gästerna är grundläggande för att ge dem uppmärksamhet och få återkoppling på hur vår anläggning och service fungerar.

Du blir därmed en viktig del i upplevelsen vi skapar för våra gäster. Att sköta vårt kök innebär också att hålla ordning och reda i köket, se till att det finns porslin, livsmedel och att förstå och följa hygieniska krav. Gästernas smak och förväntningar, budget, samarbete med leverantörer och din kreativitet utgör grunden för din planering.

Du rapporterar till operations manager för anläggningen och samarbetar nära guest service representative i receptionen och städ.

Vem är du

Du gillar social kontakt och tar egna initiativ. Rollen kräver ett gott ordningssinne och bra förmåga att strukturera, samt att skapa och följa rutiner. Du har sedan tidigare erfarenhet av ekonomiskt arbete eller ansvar, kanske från kafé eller butik. Vidare behöver du kunna skriva och kommunicera obehindrat på både engelska och svenska. Det är meriterande om du har arbetat med upplevelser i någon form från resor, teater, hotell, evenemang, restaurang eller liknande.

Vi erbjuder dig

StayAt har förvärvad kunskaper genom åren som omvandlats till ett framgångsrikt erbjudande till våra kunder och gäster. Vi är i en tillväxtfas, vilket innebär en ständig utveckling av verksamheten. Ambitionerna är höga och ditt engagemang välkomnas av gäster, kollegor och ledare. Du får tillgång till vår egen utbildning, StayAt Academy och får en operativ chef som närmaste stöd och ledare. Vi samarbetar mycket inom företaget, är stolta över det vi skapar, och bygger StayAt i nära dialog med gäster, kunder och medarbetare. Detta är en tillsvidaretjänst med arbetstid om 75%. Vi har kollektivavtal och generöst friskvårdsbidrag. Tillträde i juli.

Du ansöker

Nu är vi nyfikna på att höra ifrån dig! Skriv vad du gör idag och vad du kan tillföra StayAt!
Sänd oss ditt ansökningsbrev samt ditt CV. Vi intervjuar lämpliga kandidater löpande, så ta chansen idag och förändra både din och vår framtid!
Klicka på “Ansök här” för att komma till vårt lätthanterliga ansökningsformulär: Ansök här.